Andreas Parker

2009-07-29
20:31:02

Mjukisbyxor???

Varmt. Det är varmt.

Jag cyklade en liten tur nyss och på stan driver tonårstjejer runt i mjukisbyxor.
Är det bara jag som inte tycker att det är snyggt? Jag har gärna sådana på mig, men inte ute bland folk! Det är slapparbrallor för mig. Inte något man drar på sig när man ska försöka se relativt vettig ut.

Jag kanske är för gammal för att förstå.

En av mina bästa vänner har blivit mamma för andra gången. Kompisar till höger och vänster ploppar ur sig ungar och jag står och stampar på samma plätt som alltid. Fan, jag känner mig som ett barn själv! Jag är inte pappa-material. Det blir jag nog aldrig.

Inte mamma-material heller, för den delen.
Kommentarer:
2009-07-30 @ 00:16:34
#1: jennie

skulle heller aldrig ha på mig mjukisbrallor på stan tex.. jag tror det är en ungdomsgrej, för jag hade det när jag var typ 19. röda. med USA-sockor ovanpå.

2009-07-30 @ 00:36:16

Vad sexigt! :´)



Jag hade ibland mjukisbrallor i plugget fram till jag gick i fyran - femman. Sedan slutade jag helt med det ute bland folk. Om jag inte hade gympa, förstås.

2009-07-30 @ 01:40:45
#3: Mina

Ah, jag har Mylène Farmer-frossa såhär mitt i natten! Jag hade inte riktigt förstått hennes storhet :)

2009-07-30 @ 06:06:48

Jag som har talat mig varm för henne i flera år! Har det äntligen sjunkit in nu? ;)

2009-07-31 @ 19:06:37
#5: Emmy

Haha meeeeh.. vad är det för fel på mjukis byxor, jag har flera par som är jätte snygga. SOM jag personligen gillar att ha på mig lite överallt, och jag är ändå inte så purung? :P

2009-08-03 @ 20:20:49
#6: Syrrääähn

Dewt aer jhuh såw hewt mehd mjuhkishbyxohr :D

2009-08-03 @ 21:48:18

Emmy: Du är bara baaaarnet! När du föddes hade jag redan hunnit tjänstgöra i Vietnam, räddat almarna i Stockholm och sett Ebba Grön när de verkligen var gröna!



Okej, jag tog i. Men i mina ögon är du ung. Purung. :D



Syrran: Knäppo! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: