Andreas Parker

2008-09-28
19:54:15

Skitsöndag.

Idag har jag hunnit med att hata det faktum att jag är den jag är, gosat med ett par katter och handlat på ICA. Det tragiska är att det först nämnda är det jag är bäst på.


Lite halvt som halvt har jag också tänkt på att åka till Stockholm, gå ut på en långpromenad och saknat mänskligt sällskap.


Jag har dessutom, idag också, blivit nedstämd av att se kärlek på tv. Kärlek kan göra fruktansvärt ont, framförallt när den inte är ens egen. Den ständiga frågan som maler i mitt huvud är; när är det min tur att uppleva tvåsamhet?


Förbannades skitsöndag.

Kommentar:
2008-09-28 @ 20:00:52
#1: Malin svensson

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: