Andreas Parker

2008-08-27
10:53:58

Idag...

Jag hojade till sjukan för att ta blodprov tidigare imorse. Fyra rör. Det var ett tag sedan det blev så många. Återigen, tur att jag inte är spruträdd. Jag tar prover i tid och otid.

Det tragiska i det hela är att det förmodligen är det mest spännande som kommer att hända idag. Fast iochförsig, farsan köpte en dammsugare till mig häromdagen, så nu kan jag dammsuga. DET är spännande!


Jag får förresten pengar idag. Det ska inte föraktas. Synd bara att rubbet ryker på räkningar och skulder.


Suck. Jag behöver fler vänner.

Kommentar:
2008-09-02 @ 09:25:18
#1: Lisa

Jag har varit spruträdd, men blodprov är inte så läskigt att ta. Men jag nojjar då och då över att jag inte tagit stelkrampsspruta sen jag var 10 och då sa dom att man skulle ta den vart 10e år. 15 år sen nu alltså??

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: