Andreas Parker

2009-09-29
15:07:51

Farväl, Uffe.

Tänk att Uffe Larsson har lämnat oss. Alldeles för tidigt, helt klart. Men med risk för att verka okänslig, jag har ända sedan han rasade i vikt misstänkt att något inte står riktigt rätt till. Nu vet jag ingenting om dödsorsaken, men så fort jag nåddes av nyheten att han dött började jag fundera på viktnedgången och på vilka preparat han kan ha använt. Som sagt, jag vet inte. Men jag blir inte förvånad om det visar sig ha något att göra med dödsfallet. Tragiskt. Mycket tragiskt.

På tal om något helt annat; jag hämtade ut en trave nya skivor idag. Jag lade en beställning på Ginza häromdagen. Först och främst skulle jag beställa nya handkontroller till PS2:an, men när jag ändå var igång rafsade jag dessutom ner några plattor i varukorgen. Nu har jag ännu fler skivor att sortera in. Igen.

Skönt med två fungerande handkontroller. Det gör det enklare att fuska...

Jag har haft lite halvångest inför mitt möte med en ny kurator imorgon, men som genom ett ingripande från Gud ringde de nyss från psyk och berättade att kuratorn inte kommer att vara på plats imorgon. Inget möte! Halleluja!
Kommentar:
2009-09-29 @ 17:56:19
#1: jennie

jamen så tänkte jag också. det var nåt fel där.

han blev dessutom 30 år äldre när han gått ner i vikt.

och han såg inte frisk ut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: