Andreas Parker

2009-11-23
17:13:02

Glad, lycklig och frisk...

Kan ingen uppfinna ett piller som tar bort alla frågor och funderingar kring meningen med livet? Just nu känner jag att jag vill svälja ett tjog sådana. Jag orkar inte ständigt gå runt och bära på dessa jäkla frågor. De tär på mig så fruktansvärt, gör mig trött, förvirrad och frustrerad.

Kanske skulle religion fungera, men jag är alldeles för vetenskapligt lagd för att trivas med att lägga mitt liv i händerna på en "högre makt".

Jag vill kunna lägga mig i ide och vakna upp några veckor senare och vara helt återställd; glad och lycklig. Frisk.

Och framförallt skulle jag vilja ha något vettigt att skriva i min blogg...
Kommentar:
2010-01-02 @ 00:37:19
#1: DicoTutto

Hör av dig om du hittar såna piller!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: