Andreas Parker

2009-02-19
18:59:36

Bokrea!

Snart är det julafton i flera dagar för bokälskare, nämligen den stora bokrean. Jag ser alltid fram emot den, men faktum är att jag bara köpt en enda bok på rean. Tror jag. Eller är det två? Nåväl, det är inte många, det är ett som är säkert. Jag lyckas alltid se till att ha lite pengar när den väl börjar, och då är det som det är. Men som sagt, julafton är det. Det finns alltid många titlar som väcker mitt intresse, och årets rea utgör inget undantag.

Vad sägs om;

Gatans Parlament; Om Politiska Våldsverkare I Sverige

Porr, Horor Och Feminister - Petra Östergren
(Har läst den, rekommenderas varmt!)

Adolf Hitler - Bengt Liljegren

Katarina Den Stora: En Guldålder För Ryssland - Hélène Carrère d`Encausse

Napoleon - Herman Lindqvist

Silvermasken: En Kort Biografi Över Drottning Kristina - Peter Englund

Flykten Från Stalins Läger - Slavomir Rawicz

Boven I Mitt Drama Kallas Kärlek - Unni Drougge

Krig Och Fred - Leo Tolstoj

Vi Som Aldrig Sa Hora - Ronnie Sandahl


Bara en bråkdel av all fin kultur som finns att tillgå. Gör er själva en tjänst; fynda!
Kommentarer:
2009-02-20 @ 00:21:41
#1: jennie

jag ska köpa adolf hitler.



vi som aldrig sa hora har jag.. den var ganska bra.



men jag får nog bara köpa en bok :/

2009-02-20 @ 01:07:47
#2: jennie

http://diverseord.blogspot.com/



:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: