Andreas Parker

2009-08-30
07:00:18

Det sjuka jag kallar liv...

Jag har verkligen sjunkit långt ner i mitt hav av osunda rutiner och vridet leverne. Jag vill sova på dagarna och vara vaken på nätterna. Det är som vanligt, men just nu är det mer ångest inblandat. Mer än vanligt. Bara tanken på att göra annorlunda, tanken på att tvingas vara vaken under dagen, gör mig orolig och stressad.

Förmodligen är också det faktum att jag faktiskt vet att det är fel en bidragande orsak till att det hela blir så fruktansvärt jobbigt. Jag vet att det är fel, men jag vet också att jag delvis inte vill ändra på det. Vad jag däremot inte vet är varför jag så benhårt håller fast vid det. Varför jag vill leva det liv jag lever.

Okej, jag tycker om nätterna. Inget fel i det. Men för den sakens skull behöver jag väl inte vara vaken HELA nätterna fram till förmiddagen dagen efter? Nej. Men det är precis så det är.

Lägg till mitt sjuka mönster vad gäller ätande och ni har en katastrof på ben. Det är ett under att jag inte brakat samman redan.

DJ AM, som jag egentligen inte vet ett dyft om, hade tydligen väldigt många vänner inom nöjesindustrin. Paris Hilton hade känt honom sedan hon var 15 år, t ex. Jag antar därmed att han var en väldigt älskvärd person, med många goda sidor. Han brottades med demoner som till slut blev övermäktiga, något som tyvärr ofta drabbar unga människor. DJ AM blev 36 år gammal. Eller snarare ung. Det är alldeles för tidigt att gå vid en så låg ålder.

Mycket ledsamt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: