Andreas Parker

2008-10-22
19:49:54

Sammanfattning; usla skämt.

I brist på inspiration, och som en present till eventuellt nytillkomna läsare, följer här ett gäng av alla usla skämt jag har kommit på och skrivit i bloggen tidigare (eller inte...).




"Man med liten penis söker småkåt kvinna."

- Patrik Kristiansson är dyslektiker.
- Hur vet du det?
- Han stavar så jävla illa.

Ko påtvingades könsbyte, blev tjurig.

Nekrofiler som vill ha ett handjob har det tufft. De får alltid kalla handen...

- Ööh, den där hästuthyraren är bra knepig...
- Hur då menar du?
- Han har inte alla hästar hemma...

Elton John kommer på bekant med att rota runt bland hans underläder, försöker mörka sin trans-läggning;
- And you can tell everybody this is kalsong.

- Vem är den där kvinnan som springer snabbare än alla andra?
- Det är min faster...

- Hur vill fiskaren ha sitt kött?
- Mört!

- Vilken smart anka!
- Ja, det är en doktorand.

Hur går det med sömntabletterna?
- Jodå, jag börjar bli Propavan...

Vad hade Askungen sagt om hon var en häst?
- Vad är väl en höbal på slottet?

- Jag ska gå i celibat.
- Varför då?
- Jag är sprutfobiker.

- Du, kolla in den där snubben. Är inte han schizofren?
- Jag vet inte, fråga dem.

Varför slutade Adolf Hitler att spela golf?
- Han hamnade ständigt i bunkern...

Varför blir sjömän som sitter längst fram i båten och spelar kort så upphetsade?
- De ägnar sig åt förspel...

Dammsugartillverkaren; Hörni, det här suger.
Begravningsentreprenören; Ja, usch vad här är dött.
Köksinredaren; Kom! Vi går på diskho!

Hur kunde spermien befrukta ägget?
- Han var först i kön...

Vad är det värsta med koprofiler?
- Den snackar så mycket skit...

Varför sjönk aldrig båten i "Visst Nappar Det"?
- Bengt Öste

Varför är indier så omtyckta?
- För att de är så goa...

Varför sjönk båten?
- Jag vet inte, fråga Kaj...

- When I see you naked it reminds me of banana split.
- Ah, 'cause I have a dick like a banana?
- No, 'cause it makes me wanna split.

Vad gjorde Leonardo da Vinci för att finansiera sitt målande?
- Han råna' Lisa...

Vad heter tjejen som alltid måste fatta svåra beslut?
- Dil-emma

Vilken typ av människor är kåtast av alla?
- Pyromaner, de tänder på allt.

Varför kommer Petter alltid först i mål?
- Han är rappare

Varför måste jag springa när Al Gore?

Varför får elektriker ont i magen när de har ätit något?
- De blir alltid proppmätta...

Varför står Eva Dahlgren och kliar sig överallt?
- Flatlöss...

Vilken korvsort är den mest populära på Stureplan?
- Bratwurst...


Jag ber om ursäkt för den skamligt låga nivån. :)

Kommentar:
2008-10-26 @ 21:58:25

Godnatt! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: