Andreas Parker

2008-04-30
06:41:16

Dedicated follower of fashion?

Överallt dessa modebloggar! What's the deal? Har vi blivit så ängsliga att vi inte ens vågar välja kläder utan att konsultera "expertisen"?

Fakta: Det spelar ingen roll om det är en okunnig nolla som jag eller en påläst och förkovrad fashionista som säger vad som är trendigt och vad som inte är det; ni blir alla lika lurade oavsett vem ni lyssnar på. Och (de dyra) butikerna blir rikare och större och kan lura ännu fler.

Dagens outfit? Vad sägs om "kläder", kort och gott?


Det finns en värld där ute, men jag förstår den inte.
Kommentar:
2008-04-30 @ 14:56:44
#1: A

Nejdå, jag lovar att inte starta nån jefla modeblogg. Vem bryr sig om vad jag har på mig? Vill nån se så kan de svänga förbi jobbet. Somliga har ju inte all tid i världen till att göra ingenting och blogga skit som tex. BlondinBella. Hualigen! tack för kommentaren och du får brusa upp hur mycket du vill! :) I do the same pretty often.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: